Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, ölümünün 50. yılında Aşık Veysel’i fotoğraf sergisi ve türküler ile andı.
Kültür ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı, UNESCO tarafından ilan edilen “2023 Aşık Veysel Yılı” çerçevesinde anma programı düzenledi.
Sezai Karakoç Kültür ve Kongre Merkezi düzenlenen programda Aşık Veysel hayatta iken onu yakından tanıma fırsatı bulan Prof. Dr. Yaşar Abdi Serin’in fotoğrafları sanatseverlerin beğenisine sunuldu.
Ardından Hilal Gizem İyidoğan ve Şentürk İyidoğan’ın katılımıyla Aşık Veysel Türküleri dinletisi yapıldı. Sanatseverler, programda Aşık Veysel’in sevilen eserlerine eşlik etti.
Sergi Salonundaki fotoğraf sergisi, 1 Kasım’a kadar ziyaretçilere açık olacak.
GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026ASAYİŞ
17 Haziran 2026ASAYİŞ
17 Haziran 2026ASAYİŞ
17 Haziran 2026
1
Nevruz Kutlamalarında 170 Kişi Gözaltına Alındı
2160 kez okundu
2
ÇAMLICA İSYANDA DOĞA ÇÖKÜYOR, MAHALLELER AYAKTA”
2045 kez okundu
3
Diyarbakır’da Kaçakçılık Operasyonları: 65 Şüpheli Yakalandı
1898 kez okundu
4
Diyarbakır’da Akrabalar Arasındaki Husumet Kanlı Bitti: 21 Yaşında Genç Adam Hayatını Kaybetti
1136 kez okundu
5
Bahçeli’den 24 Mart Konuşmasında Derin Felsefi ve Stratejik Vizyon: “İnsan Eylemlerinden Sorumludur”
1026 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.