Diyarbakır’ın Dicle ilçesinde bu yıl 1’incisi düzenlenen bağ bozumu festivali konserlerle devam ediyor.
Festival çerçevesinde sahne alan Leyla Cengiz, Veysel Cengiz ve Grup Retrobüs, sevilen şarkılarını seslendirdi. Festivale gelen vatandaşlar, sanatçıların söylediği şarkılarla eğlenceli vakit geçirdi. Programda Dicle Kaymakamı Kadir Yurdagül ve Dicle Belediye Başkanı Felat Aygören sanatçılara plaket verdi.
Konser programına Dicle Kaymakamı Kadir Yurdagül, Hani Kaymakamı Abdullah Yüksel, Dicle Belediye Başkanı Felat Aygören, Dicle Cumhuriyet Savcısı Furkan Karaca, 2. Sınıf Emniyet Müdürü Asuman Karacık, İlçe Emniyet Amiri Ömür Yılmaz, birçok kurum amiri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Dicle İlçe Emniyet Amirliği’ne bağlı ekipler, programın gerçekleştiği alanda geniş güvenlik önlemleri alarak, konser alanında vatandaşların huzur ve güveni için mesai yaptı.
Festival, bugün de Bedri Ayseli ve Ferat Üngür’ün konserleriyle devam edecek.
GÜNDEM
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026ASAYİŞ
12 Haziran 2026ASAYİŞ
12 Haziran 2026ASAYİŞ
12 Haziran 2026
1
Nevruz Kutlamalarında 170 Kişi Gözaltına Alındı
2156 kez okundu
2
ÇAMLICA İSYANDA DOĞA ÇÖKÜYOR, MAHALLELER AYAKTA”
2040 kez okundu
3
Diyarbakır’da Kaçakçılık Operasyonları: 65 Şüpheli Yakalandı
1897 kez okundu
4
Diyarbakır’da Akrabalar Arasındaki Husumet Kanlı Bitti: 21 Yaşında Genç Adam Hayatını Kaybetti
1133 kez okundu
5
Bahçeli’den 24 Mart Konuşmasında Derin Felsefi ve Stratejik Vizyon: “İnsan Eylemlerinden Sorumludur”
1021 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.